when you hit me, hit me hard

Biffy Clyro – Many Of Horror [When We Collide]
Vaknade nyss, pappa var gullig och dukade fram frukost. Frallor och juice, lite kaffe på det blir det strax! Finfint. Sitter och lyssnar på finaste Biffy Clyro, saknar Peace&Love lite. Funderar på om jag verkligen ska till Falköping idag eller inte med. Verkar vara knepigt med sovplats. Is it? Eller, vem erbjuder sig? Ifall jag ska dit, så måste jag iallafall ta bussen till Jönköping vid ett, (tror jag den gick) och sitta och vänta en och en halv timme på stationen där, haha. Gött liv.

Nej, nu, kaffe. Och ursäkta min fula design! Ja, det var väl ungefär det jag hade och säga. Och lyssa lyssna lyssna på låten. Nu kommer bli Biffy Clyrofierade!

Ja just det ja! Hade en himla läskig dröm inatt. Den innehöll drilltävling, konstiga karuseller på Liseberg som kastade (!) iväg folk, inställd paramore spelning, massa knivar och mycket stress, lögner och spring. Ja, det är knepigt det där med drömmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0