söndagshäng

Efter en otroligt spännande och trevlig helg, innehållandes det mesta.
Dansande, krogbesök (förlåt om du läser detta mamma, men det var häftigt!), bilåkande, skrattande och massa kattgos.
Sitter och kollar på reprisen av melodifestivalen nu, missade den igår. Vet dock redan vem som vinner, och kan säga att visst, Eric är jättegullig men... kom igen. :( Kommer dock aldrig glömma när drillgruppen såg What's Up (hans gamla pojkband) i Vetlanda(?) för typ fem år sedan, haha! Eric vinkade till mig <3. Själv tycker jag att Swingfly skulle ha vunnit. Han är ju ashäftig!

Ska plocka ihop min pant nu, snabbstäda lite och diska klart det sista, sen kommer min vän Matthias och hämtar upp mig. Åker till willys, köper tjockismat och sätter oss hos hans pappa och sändagshänger med folk och godis. Låter helt okej alltså!
Ser inte fram emot nästa vecka, eller, på ett sätt gör jag det. Men på ett sätt gör jag inte det för fem öre. Usch.
Kommer bli så jobbigt, uschusch. Är inte ens säkert jag har pengar till att åka till Göteborg på lördag nu heller. 


Jaja, har ju iallafall min mustasch med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0