west coast riot

är lagom sugen alltså. WCR släppte All time low och Sum 41. Shajse vad fint. Har ioförsig redan sett All time low två gånger, (tredje gången blir på P&L), Sum 41 såg jag i höstas när jag hade min praktik i Göteborg. Det var fint.
Men är lite sugen nu igen. Det kostar 650 om man köper biljetten innan 16e... Vilket jag inte kommer hinna göra. Dessutom tror jag att jag inte har hunnit sluta skolan när festivalen är, eftersom att sommarlovet är framflyttat en vecka.
Sucks. 
Mene. Får väl nöja mig med Siesta, P&L och antagligen både Hultsfredsfestivalen och Emmaboda

Det är förresten en kort vecka i skolan. Är ledig torsdag & fredag. Klassfest på onsdagkväll, gislaved på torsdag.
Sen blir fredag en tung dag. Begravning för farmor, och antagligen lokalfest för min fina sonja som fyllde 18 förra månaden. 
Får hoppas att min vän Martin följer med. Jag känner ingen i Gislaved längre, förutom Sonja då ja. 

Nä, ska ta tag i mitt liv tror jag. Är fint väder ute så drar nog en springrunda. Måste komma i form lite.
Sen ska jag plugga. Man har alltid någonting att plugga på. I mitt fall är det för tillfället naturvetenskap och
företagsekonomi som ligger högst på listan. Klarar nog det, om jag går in för det vill säga.
Tack och hej för mig.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-18 @ 13:48:00
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0