100704 - honey, i'm home!

Jag skakar av excitement typ. Förväntade mig jävligt mycket av Peace&Love, men vågade inte chansa att
det skulle bli SÅHÄR bra. Alltså, sommarlovets bästa vecka än så länge, och det lär bli svårslaget.
Jobbade (som inte var så häftigt) som sopsorterare (haha, ännu mindre häftigt) såg massa bra band
bland annat mina älsklingar i Biffy Clyro. Alltså, skojar inte. Simon Niel, det är dig jag tänker på varje natt
från och med nu okej? Att dom körde min favoritlåt Many of horror gör saken och minnet bara ännu bättre.

Såg även A day to remember, Melissa Horn, Adept, Lasse Lindh, Kent, Europe, The Kooks och Di Leva
för att vara exakt. Så, jag är fetingnöjd på musikfronten även om jag kanske ångrar lite smått att jag dissade
både Jay-Z och Johnossi. Men äh, chansen lär komma tillbaka!

Och campinglivet som jag bävade för lite sådära (tälta är inte min grej, helt enkelt) så var det med aschill.
Tältgrannarna var ju sjukt trevliga och roliga och allt man kan tänka sig! Har träffat några riktigt fina människor
under denna veckan och även dragit på mig en knäskada för livet mer eller mindre med, men fyfan vad värt!

Har redan planerat in att dra dit nästa år oavsett vad det kommer kosta mig. Kosta vad det kosta vill, så att säga.
Men då blir det nog inget jobb för min del. Bara festival, och festival i massor!
Peace and love people, peace and love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0