100710 - du hade tid

Oj, dålig bloggning här va. Men, jag tror inte någon bryr sig alls. Har inget vettigt att skriva,
så får mest sitta och skriva och älta saker som inte är bra någonstans.

Som idag när jag satt och kollade igenom en bruds blogg som jag inte tittat i på länge
och fick se en hemsk bild. Inte hemsk som i ful, äcklig eller mörk på nått sett. Utan hemsk
för att det nästan gjorde ont i hjärtat att se den. Den var fin, det fanns stämning i bilden.
Men det är just den stämningen jag saknar med just den personen. Men samtidigt som när jag
läste texten tillhörandes bilden så gick det upp ett ljus för mig. Du kommer såra den personen
precis lika mycket som du sårade mig, du kommer aldrig ändra på dig. Spelar ingen roll hur mycket
tid du får, eller hur mycket tid du har haft på dig. Du kommer alltid vara densamma.
Lite sorgligt, eftersom att det är den personen jag kommer sakna, men bra på det sättet att jag vet att
det är den personen som jag är bättre än.

Nej, nu till annat. Blir grillmys ikväll med Goldy och förhoppningsvis både Sandra och My och även pappa.
Kan ju inte bli bättre än så, har inte träffat tjejerna på åratal känns det som. Härligt!
Så, får väl dra på mig sommarklänningen istället för jeans och linne (dumt val.. 30+ ute) och fixa mig iordning!

Och justdetja, "hultsfredsfestivalen" (det blir som man gör det) var sjukt rolig. till 98% ungefär.
Skriver mer om det när jag får tag på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0