100601 - nu kan du få mig så lätt

Har varit en lagom äventyrsrik dag idag. Skolan, innehöll betygsprat och dans.
Efter det gick jag och Julia iväg till Hultsfreds Bostäder. Slutade med att jag fick kolla på en lägenhet vid ekeberg.
Stor och mysig var den. Liiiite dyr kanske, men det är värt det. Vill ha den! Åh.
Sen kom Viktor och hämtade upp mig och körde till willys så att jag äntligen fick köpa balsam.
Det behövdes, kan jag lova. Sen kom jag hem, åt och sov. Det vanliga liksom.
Men, värsta mysteriet. Hade bäbis i min säng, och när jag vaknade igen var han i sin bur. Hm?
Sen somnade jag om. Och när jag vaknade efter det satt en person på min säng helt plötsligt.
Lite förvånande, nyvaken och förvirrad som jag var. Men, alltid trevligt med besök sådär.
Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Kanske fortsätter med disken eller nått. Något vettigt, för en gångs skull.

Det var så mörkt, den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något, hoppats på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0