100601 - should've tried harder

Sov inte mer än två timmar inatt, men efter en dusch vid halv sju så var jag ändå rätt pigg.
Orkade inte direkt fixa till mig, men, lite smink fick duga så att man inte ser helt död ut.
Sprang förbi konsum på vägen till skolan och köpte en liten yoghurt. Gott vare!
Ska inte göra någonting vettigt i skolan idag direkt, lite betygssnack och sen dans. Kul grej.
Helst vill jag gå hem och bara vara och vänta in någon slags sommarvärme istället.

Förövrigt så fick jag arbetsshemat för peace & love igår. Jobba 8-5 tre dagar i rad.
Och då fick jag inte ens jobba med Lina som både hon och jag skrev i mejlet. Surt.
Men ska mejla tillbaka och fråga om det går att ändra på något sätt. Hoppas.
Sen så försöker jag, Viktor och Lina få tag på antingen husvagn eller någon snäll människa som kan
låna ut sin stuga eller liknande för billig peng. Hör av er isåfall. Vi är skötsamma!
I vilket fall som helst så kommer det bli sjukt kul med en vecka i Borlänge med fint folk och fin musik.
Ses vi där eller?


Kommentarer
Postat av: ida

ida raggar in sig i husvagnen?

hihi

2010-06-01 @ 18:51:12
URL: http://kulisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0