100603 - learn to fly

Jag är så grymt irriterad just nu så det finns inte. Dagen har varit underbar. Spenderats med människor jag
tycker om och trivs runt med. Sol och bad är fint, och lite volleyboll på det.
Men, nu när jag kom hem och såg hur lägenheten såg ut efter igår så blev jag så irriterad.
Jag vill inte ta ansvar för andra människor och deras handlingar. Det var inte meningen att det skulle vara så.
Men ibland känns det som att det är precis vad jag måste göra, så att jag slipper hamna i skiten med.
Jag kan förstöra mycket med ett knäpp med fingrarna. Men, jag antar att jag inte gör det för att jag är en bra person.
Försöker vara en bra vän, någon som man kan lita på. Men det verkar helt enkelt inte uppskattas.
Så, det är dax att jag slutar vara "för" snäll och gör som andra vill och tycker. Dax att jag gör något för min
egen skull någongång. Snart så. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0