100606 - nattblogg

Nu är det iallafall över på riktigt oavsett hur jobbigt det är.
Men, du såg glad ut iallafall, och det är väl bra. Du bryr dig inte om mig ändå.
Låter patetiskt, men det är rätt så jävla sant. Ha det bra nu.
Jag är trött på att bli sviken om och om igen. Men när jag såg det med egna ögon,
så, nae. Jag vet inte.

Tänkte och ville ha en pratstund med dig. Reda ut allt, och få ett avslut på det.
Ett avslut som är värdigt både dig och mig. Men haha, du gjorde allt så mycket enklare
genom att visa det för mig istället. Det dära samtalet lär ju inte behövas längre, och inte jag heller för den delen.
Som sagt. Ha det bra nu. I'm done trying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0