100607 - lies

Jag uppskattar att du på något sätt ändå ber om ursäkt för dina handlingar.
Kommer inte förlåta dig, inte en chans. Inte med tanke på hur sårad jag blev (och inte bara en gång).
Men, jag uppskattar verkligen det. Att du fattar att du kanske gjorde mig ledsen.
Men, i'm done with you. Och eftersom det är så du med vill ha det, så finns det ingen idé att deppa.

Istället försöker jag skaffa mig inställningen "det är inte jag som förlorar på det, det är du".
Jag försöker, men vet inte om det går bra eller inte. Pillade ihop en slap-in-the-face spotifylista med Nanna igår.
Nått som försöker boosta upp självförtroendet lite igen. Rätt fin är den.

sug på denna dickheads

Kommentarer
Postat av: BlackRabbit

tur att du mår bättre hoppas du bara inte drar alla män över en kant så att säga

2010-06-07 @ 18:13:25
Postat av: ahlm

det har jag inte påstått att jag gör, och det gör jag inte. :)

men vissa killar skulle behöva en slap in the face för att komma tillbaka till verkligheten.

2010-06-07 @ 20:04:07
URL: http://radioactivelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0