100609 - fighter

Igår var jag envis. La mig i sängen vid elva typ, och tänkte inte ge upp och gå upp innan jag somnade.
Efter vad som kändes som en evighet så somnade jag faktiskt. How great. Vaknade till rätt många gånger,
men somnade om rätt fort igen. Jag gör framsteg! Vaknade nu vid sju och kände mig utvilad. Bra!

Idag är det dodgeboll turnering i skolan, kan inte minnas att jag har spelat riktig dodgeboll någongång?
Men om det är liknande spökboll så lär det inte vara några svårigheter. Det spelade jag typ, varje dag hela högstadiet.

Idag ska jag hitta en skolavslutningsklänning/kläder med. Åh, har verkligen ingenting i garderoben. Panik?!
Jag har för övrigt bara målat naglarna på ena handen, busigt. Men nu måste jag börja göra mig iordning.
Oj, vad hungrig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0