100609 - playing the blame game

Har spelat dodgeboll i skolan hela dagen. Imorgon är det ju avslutning!
Måste påstå att mitt lag var bäst. Innehållande mig, månsson, anton, tony, joel och martin.
Jag och Månsson var även i samma lag igår när vi vann kubb-turneringen!
Idag lyckades vi dock inte vinna mot lärarna, men det var ändå rätt roligt.
Utklädnad var det också! "Kings and Queens of casual wednesday" eller nått.

Efter skolan så sprang jag ner (okej, åkte bil) till Familyhouse för att panikinhandla en avslutningsklänning.
Väldigt söt är den, må jag säga. Puderrosa med lite volanger. En storlek 34, vilket betyder att jag måste banta tills imorgon.
Nejmen, så farligt är det inte, men tight är den! Oh, men åh så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0