100609 - where have you been?

Blev inte alls riktigt sängen när jag hade bloggat färdigt inatt, fick ett samtal vid två eller nått som varade en halvtimme
slöglodde på tv 4 fakta som är världens bästa kanal i mina ögon, och somnade till en dokumentär om en pappa
som mördade sina två söner. Inte så konstigt jag hade en sjuk dröm sen på morgonen.
Var någonstans i egypten eller liknande, med min kusin Neo (fast han var typ 2 år i drömmen och inte 5 år som han är nu).
Hade även en dotter själv som var kanske fyra år eller något. Iallafall, så försökte alla män jag stötte på sno dom ifrån mig!
Usch. Kommer aldrig våga ta med mina barn på semester. Var även massa män som gick runt med snodda barn
inlindade i svarta sopsäckar och såg allmänt läskiga ut. Usch.

Iallafall, vaknade till vid åtta av tvn och bröllops-följandet var redan igång. Så jag har kollat på det sen åtta i morse,
har inte släppt tvn en gång (eller jo, för att ta ut mina linser jag somnade med en gång), förräns nu. Så måste springa tillbaka til tvn snart! Ska slänga upp ett inlägg som jag lovade med halsbandet och klänningen jag köpte med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0