100612 - nattblogg

Är precis hemkommen och klockan är fem och det är ljust ute.
Drog och såg på studenterna efter många om och men, åh, fina var dom! Åh så fina.
Sen gick jag hem igen. Gick och pantade burkar och köpte aftonbladet för pengarna. Vuxenpoäng!
Sen hem till Robin för att kalasa lite. Gick en våning ner till Viktor, kalasade vidare. Sen när alla studenter
och alla över 18 skulle iväg på metro så gick jag, robin och nanna upp till robins granne och kalasade vidare.
En något annorlunda fest (där jag förövrigt glömde mina skor och måste ta mod till att gå och hämta om några timmar).
Sen somnade jag hos Robin vid typ.. ett. Vaknade vid halv fem igen och gick ner till Viktor ännu en gång för lite kalas.
Har haft en väldigt trevlig kväll trots vissa omständigheter.

Allt du sa var så jävla sant vännen. Jag vill bara inte inse.
Orkar inte försöka mer för en person som inte bryr sig.
Jag vill verkligen, det gör jag. Men jag orkar inte bli sårad igen.


Nej, nu, sängen (igen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0