100613 - när idag blir igår, kommer du att älska mig då?

Ligger i min säng och är väldigt uttråkad. Gårdagen spenderdes med norska hollywood fruar och bränd potatis.
Vaknade vid halv tolv och var sekunden ifrån att ringa martin, när han plingade på min dörr. Tajming, kallas det.
Har plockat ner i princip allt jag äger, förutom datorn, några glas och en ljustallrik. Pappa kommer ju imorgon!
Ska bli skönt att åka hem till Gislaved och spendera lovet där. Det är ändå knappt någon kvar i Hultsfred.

Idag är det värsta fint väder ute, tänkte gå ut och sola lite, men kom på att jag har packat ner bikinin i någon
av mina alla femhundratusen väskor som bara står i vägen just nu. Flyttkaos, åh, I love it. <3.

Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Är hungrig, men känner inte för att punga ut mer pengar eftersom jag
redan har gjort av med alldeles för mycket. Får väl köpa en panpizza eller nått lite senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha okej :D ååh de är så segt att flytta packa & allt de där haha (:

2010-06-13 @ 15:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0