100613 - what I've been looking for

Har precis vart iväg med mattias, david, hanna och danne och badat! Eller, bara jag och mattias som badade.
Fegis är dom andra! Mitt tredje bad utomhus för iår. Rätt duktigt jobbat, va? Det var jävligt kallt,
men inte så farligt faktiskt! Var vid någon sjö precis innan målilla. Kom inte ihåg vad den hette dock.
Men väldigt fin var den faktiskt, kan verkligen tänka mig att man kan hitta mig där solandes och badandes i sommar.
David filmade på sin mobil så får se om det kommer finnas någon film senare. Måste sett roligt ut iallafall!

Nu måste jag dock packa ihop väskorna som jag slet upp i paniken av att hitta bikinin. Sen att allting står i hallen
så man knappt kommer fram där längre är en annan femma.

Blöt och kall, men glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0