100614 - home sweet home

Vaknade för en timme sen eller nått. Har hunnit springa runt och flytta alla väskor från hallen till vardagsrummet.
Förstår inte hur allt ska lyckas få plats i bilen och kärran hem. Jaja, det får pappa lösa! Skönt att vi bara är två
(eller ja, tre. bäbis också!) så man kan fylla hela baksätet. När jag flyttade till Hultsfred så var vi fyra som åkte ner,
och då hade jag inte lika mycket grejer ioförsig. Knappt några möbler alls. Kan inte minnas att vi heller hade en
släpkärra då? Jaja, det kommer nog få plats. Frågan är hur trångt det kommer bli bara!

Det enda som kommer lämnas kvar är min säng och bokhyllan (troligtvis). Kaaaanske skrivbordet också. Inte säkert.
Men somsagt, allt annat kommer försvinna. Åh, kommer bli tomt att komma tillbaka hit och bo en vecka under festivalen!

Men snart är det sista juli då jag får byta lägenhet och alla möbler får hamna på sin plats med.
Hultsfreds bostäder skulle även måla över några hål som fanns i väggen i min nya lägenhet och jag får välja färg.
Ska man satsa på det traditionella vita, eller någon mera rödaktig färg? Med tanke på att jag älskar vitt, svart och rött
i kombination. Nästan alla mina möbler är vita. Sen är alla detaljer röda eller svarta. Hm, hur ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0