100615 - ingenting väntar på oss

Har suttit och glott någon b-program på tv senase timman nu med en stooor skål popcorn.
Eftermiddagen har spenderats med Sonja. Har färgat om mitt hår (äntligen) trots att jag aldrig mera kommer
kunna ha sidbena eftersom hon missade i princip hela hårbotten, så får ha raklugg tills jag färgar håret igen.
Sen drog vi ner till speedwayen med Nicolas som jag inte heller har träffat på evigheter. Trevligt var det!
Tror lejonen vann, men är inte säker eftersom vi drog lite tidigare och inte riktigt höll koll på poängen.

Håller på att ladda upp mp3'n jag fick låna av sonja, ska bara leta upp ett par hörlurar med.
Imorgon så jävlar sätter jag igång! Kilon, you're going down!

Det är solnedgång ute just nu. Väldigt fint på himlen, faktiskt.
Jag önskar att du en dag tar min hand och leder mig fram till den lenaste sanden.
Frågar artigt om du får hålla om mig medans vi skådar solens teater på himlen från samma synvinkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0