100615 - nattblogg

Sitter i mitt flickrum med chips och apelsin mer och mysig musik ur högtalarna.
Har varit en trevlig dag. Mycket bärandes, men ändå rätt slappt.
Cyklade iväg vid halv elva eller nått nu på kvällen, hämtade en ipod av dino och satt och tjötade med älsklingsemma.
Har inte träffat någon av dom på hur länge som helst. Nästan exakt ett år sen jag träffade Dino tror jag
och någon/några månader sen jag träffade emma. Hur som helst så var det trevligt iallafall!

Funderar på att inte börja med motionen imorgon. Egentligen borde jag ta tag i det direkt så jag inte skjuter upp det.
Men imorgon måste jag sätta upp tält och kolla vilket som funkar ifall jag måste ha med mig till peace&love.
Om det blir fint väder så vill jag somsagt dra iväg till stugan med.
Känns som om dessa veckor under sommarlovet kommer gå huuuuur fort som helst.

Nu ska jag fundera vidare på varför en sån som jag aldrig kan få en sån som honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0