100617 - det är så jag säger det

Vid tio i två åkte jag iväg med pappa i bussen till värnamo istället för att fortsätta sola. Sprang runt själv i alla
butiker som finns där tror jag och spenderade upp pengar. Köpte en jättefin partyklänning, en ögonbrynspenna
ett halsband, body lotion, foundation och lite fika. Var ändå rätt trevligt. Greken var ju söt iallafall! Haha.

Kom hem vid sju, så jag och pappa gick till ica där jag träffade både nathalie och jesper! Trevligttrevligt.
Sen gjorde jag en jättegod ost&skink-sallad. Tänka sig att jag kan hacka lite grönsaker och blanda ner i en skål!
Prestation, tänka sig.

Känns som om Gislaved är rätt dött, så nu ska jag och pappa ta oss en match i guitar hero. Måste även leta upp min
webbcam sen så ni får se bild på min asfina partypartypartyklänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0