100620 - jag ska sakna dig imorgon

Godmoorgon, vaknade nyss. Pappa har stått i dörren och försökt få upp mig i snart två timmar,
men eftersom jag gick ohc la mig vid kvart i fyra så var ja rätt trött i morse - hehe.
Iallafall, har en kämpig dag framför mig. Eller ja, kämpig för att vara på sommarlovet!

Måste storstäda mitt rum som ser ut som ett rent bombnerslag och även packa om alla väskor och påsar jag har
till kartonger så jag hittar allt som har försvunnit i flyttkaoset, vilket är mina linsförpackningar och jag måste byta linser! Ska även vara visning på huset snart igen, så det måste se fint ut.

Bara jag och pappa hemma (som det har varit hela veckan ioförsig) så vi får all städning själva, rätt jobbigt.
Men det funkar. Eh nä, jag inte alls på humör. Hoppas ingen försöker hålla en konversation med mig inom de
närmsta timmarna nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0