100621 - sleepless

Har precis smörjt in mig med min nya asbraiga lotion med "lätt brun utan sol effekt". Pft, vadå lätt.
Syns asväl om jag är barbent eftersom jag inte riktigt tänkte på att smörja in fötterna så har en söt liten rand vid vristen.
Men, har smörjt in dom nu och ovansidan på händerna likaså, så hoppas det jämnar ut sig!
Man glittrar rätt snyggt med. Lite som Edward i Twilight. Fast snyggare. Och mer solbränd.
ACOs sunkissed glow body lotion sense & care för 59 kronor på apoteket.

Och eftersom jag inte är det minsta trött så tänkte jag även ordn naglarna när jag ändå håller på.
Hade sjukt långa naglar förut (mina naglar växer som ogräs, trots att jag helldre vill att håret ska göra det)
men klippte av dem trots sonja fina målning. Så nu får jag måla om dom. Blir dock fransk manikyr igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0