100623 - i miss you

Har inte varit bra på att skriva varken igår eller idag känner jag.
Men iallafall, igår kom Klara som jag har saknat typ asmycket. Vi gick och köpte glass, kollade på tv,
myste med min bäbis, handlade mat, lagade mat, gjorde efterrätt och snackade skit om livet. Fint vare!

Vaknade vid kvart över tolv idag eller nått, så gick först jag och duschade, sen klara.
När pappa kom hem från jobbet så drog vi till Värnamo. Släppte av klara på tågstationen, och sen åkte jag och pappa
vidare och köpa nya gitarrsträngar till mig! Äntligen, liksom. Stannade till på burger king på vägen hem.
Jag vet att jag är en mcdonalds-lover ochså, men pappa ville köra burger king idag så då blev det så.
Äcklig fanta har dom där, jag lovar. Usch.

Har nu strängat om gitarrerna och stämt upp dom, så har två hela och stämda gitarrer istället för två ostämda där det även fattas strängar.
Great, va?

Naje, vet inte riktigt vad som händer ikväll. Kanske blir minigolf med pappa.
Imorgon kommer mamma hit med ett halvtkilo lysmelk till mig. Åh. Hej fetto. <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0