100624 - no doubt in my mind where you belong

Var en sväng på secondhand med pappa förut efter lunch. Hittade nästan det jag letade efter!
Ett par inlines, liknande de jag har i skejthallen i Hultsfred. Hm, nu ska jag bli skillad!
Så alla jag åkte med förut, passa er ;D Dock var dom lite för stora, men det går bra ändå.
50:- så kan inte klaga. Helvita, men fick aldrig någon bild på dom.

Sen köpte jag en jeansjacka med kavajstuk, rätt söt. Ingen aning om varför jag köpte den egentligen.
Känns inte som att jag kommer använda den överdrivet mycket. Men någongång säkert.




Sen köpte jag en till kavaj-liknande jacka som jag blev helt förälskad i!
Även om den kanske är lite stor och inte gör sig bra på bild så är jag helt nerkärad i den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0