100626 - och jag har inget vettigt försvar

Sitter här och taggar peace&love så hårt så jag snart smäller av!
Ligger kläder över hela golvet (bokstavligt talat) eftersom jag är sämst på att packa.
Men, lite har jag fått ihop. Ska bara hitta en tjocktröja till och ett par långbyxor.
Sen ska jag packa ner alla småsaker som är vitkigt, typ, hygienartiklar och liknande.
Var och köpte alvedon med pappa förut och hamnade mitt i ett röfyllt shell så brandkår och hela köret kom.
Lite småhäftigt, faktiskt. Brandmanskillar är ju pretty hot om man säger så?

Åker till Jönköping imorgon och köper lite underkläder, sen till falköping och min älsklingsmartin och viktor!
På måndagmorgon åker vi tre och lina vidare till borlänge. Som sagt, TAGGAD LISA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0