100531 - don't wanna let you go

Klockan är typ, tjugo i tolv. Jag gör inget vettigt. Är lite småtrött och näsan rinner.
Har varit och hjälpt Isa flytta lite smått. Det enda jag bärde var typ, en plattång och en handduk.
Sen blev det lite biltur och vidare hem. Fick några filmer av en generös människa,
så jag tänkte krypa ner ännu mera under täcket och somna till någon av dom.
Om jag nu kan somna, med tanke på att det är jobbigt att andas med näsan och jag hostar fortfarande mycket.
Men, det blir nog bra. Hatar verkligen att sova själv när jag är sjuk. (Eller när jag är frisk, för den delen med)
Dock förstår jag att ingen vill sova med mig när jag är det. Äcklig och ofräsch som man faktiskt kan vara, haha.
Jaja, det blir nog I taket lyser stjärnorna, eller bröllopsfotografen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0