all the right moves

Var som sagt i Värnamo med pappa idag. Inte alls länge. En kvart, max. Sprang in på stationen och tänkte kolla det dära pendelkortet mellan gislaved - göteborg. Men javisst, det är klart jag har 2000 spänn att lägga ut på det liksom. Inga problem. Fml. Så det lutar åt att jag måste fixa ett boende i Göteborg, som inte finns. Haha, ännu mera fml.

Såå, någon i Göteborg som vill ha mig som inneboende någon gång under perioden nu på måndag till 10 december? :)

Iallafall, bara för att jag blev lite på dåligt humör där på stationen så släpade jag med pappa snabbt in på H&M och köpte en lite längre cardigan eftersom jag inte äger någon. Och sprang även in på JC och köpte ett vanligt långt svart bas linne innan vi åkte hem. Justdet, köpte en cheesburgare med. Just so you know.

Sen har vi varit förbi både farmor&farfar, mammas lägenhet, stugan, ica och busstationen där imellan allt med. Så, nu ska jag bara sitta här och vänta på bakad potatis, och att någon säger "självklart kan du bo hos mig lisa". Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0