and I wanted you to need me

Har precis kommit "hem". Eller ja, till emelies lägenhetn där jag slaggar under praktiken alltså. Är dock bara jag här? Eller så ligger hennes pappa och sover kanske. Eller, ja, helt själv är jag ju inte. Zacky och Zackys mamma är ju faktiskt här och gosar med mig.

Fick springa ifatt bussen idag på stationen. Det var jobbigt. Men å andra sidan så har jag och mimmi sprungit efter spårvagnar hela dagen. Så jag är nog van vid det, nu.

Jobbet idag gick väldigt bra. Det var en väldigt bra dag helt enkelt! Fick hänga upp lite t-shirtar, springa på ärende på hemköp, bära massa lådor med de nya bruce springsteen boxarna, fick biljetter till bruce dokumentären som visades (exlusivt) här på bio roy i göteborg, åkte ner till bengans i stan, fick lära oss lite om kassasystemet, sen hoppade vi på fel spårvagn två gånger, åt mat, åkte spårvagn tillbaka till bengans i stan, stod och pratade skit, åkte spårvagn till den stora bengans, gick på ännu mera ärenden på hemköp, tittade på Christian Kjellvander som hade spelning och signering där, åkte tillbaks till bengans i stan, gick upp till bio roy, tittade på dokumentären som var väldigt bra, väntade på buss i kyla och regn, åkte buss, sprang ifatt buss, åkte buss igen, hamnade här. Typ!

Ja, och varför sitter jag då ensam här i lägenheten? Jo, för alla jag känner här i Göteborg är över 18 (utom kanske tre stycken) så alla är på sticky för det är sticky på torsdagskvällar. Men jag kommer inte in där. Ännu. Vilket är lite jobbigt. Men jag är rätt vuxen nog att klara mig själv.

Nu är ju frågan, åka till Gislaved i helgen eller inte? Känns som en bra grej att hämta lite variation till kläderna och gosa med min älsklings Damian, men jag vet inte. Blir liksom, lite dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0