boy, I loved you from the start

Godmorgon! Vaknade precis nyss, hade ännu en galen dröm inatt. Drömde att jag hade skaffat en liten chihuahua eller hur dom nu stavas och att mina vänner hatade mig, sen gick jag in i ett bord på willys och fick världens bula på halsen (haha skitsnyggt, lovar) och sist men inte minst så hjälpte jag en bekant att föda tvillingar på hennes köksbord i stålhagen. Haha, score! Mina drömmar alltså... Borde gå till en drömtydare. Eller vad tror ni?

Åker till Göteborg idag. Åker bil upp med min fina Jonas vid två så jag borde kanske städa klart och göra mig iordning snart om jag ska hinna med allt.

Min bloggning lär suga nu eftersom jag ska jobba 10-18 och umgås med människor istället för datorn. Så, don't hate me. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0