broken heels

Jag hatar att mina föräldrar inte bor ihop. Helt ärligt. Av olika anledningar. Men, som idag. Jag är ju så tankspridd så det finns inte. Har sovit tre nätter hos mamma nu, så skulle sova hos pappa. (Båda bor i samma stad, som tur är). Så tog med mig datorn, tandborsten och nycklarna. Sen nu vid halv tio kom jag ju på att faaa-aaan. Jag har ju glömt smink, linser, plattång, plånbok och allt sånt som behövs?! Så vi fick åka och hämta det nere hos mamma nyss. Men det gick bra endå.

Jag och pappa ska nämnligen till Värnamo imorgon. Måste till veterinären med Danny (min kanin). Det ser ut som om hans nos ska ramla av snart. Ser verkligen inte bra ut! Så ska jag passa på att ställa lite frågor om vaccination till min katt, samt kastrering och andra allmäna frågor som kan vara bra att ha koll på (och som jag inte har koll på).

Så ja, det blir en relativt tidig morgon imorgon, även om det har varit hyffsat tidiga morgonar nu i veckan ändå. Får kanske träffa min vän David med imorgon om jag har tur. Har inte träffat honom sen jag var i Åre i påsk med ett gäng från Värnamo. Och det var ju ett tag sen! Kanske kan lyckas få med mig ett par vinterskor eller något annat fint hem om jag lyckas smöra tillräckligt för pappa. Hehe-hehe-ehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0