i'm wrapped around your fingers

Godmorgon! Vaknade för typ en kvart sen eller nått. Har ätit lite frukost, och sitter just nu och tittar på några underbart fina covers som Tom har gjort på dreas supercity. (Fangirl? Yes.)

Gårdagen var väldigt bra! Jonas kom upp till mig när jag hade rensat och städat klart det mesta, (måste upp till pappa idag igen och packa kläder som ska med till praktiken. Måste få tag på Mimmis nummer med!!), sen åkte vi ner till först min mamma, lämnade lite saker, sen bort till honom och tittade på The Last Song. Jag kan väl erkänna att jag fällde faktiskt en liten tår. Men filmen var ju assorglig?!? Iallafall.

Efter filmen kom Felipe och hämtade upp mig och Jonas. Även Johan och Ali var med i bilen, sen åkte vi bort mot Hestra. Tittade på innebandymatch. Var väl inte det roligaste jag har gjort i hela mitt liv, eftersom jag inte är ett sånt stort fan av innebandy, men det var trevligt ändå. Var hemma vid halv nio eller nått, så åt lite mat sen cyklade jag iväg till Ica och köpte massa godis. Gott!

Har inga större planer inför dagen, mer än att somsagt åka och hämta mer kläder hos pappa så jag kan packa klart allt inför praktiken. Åker ju till Göteborg imorgon! Asraggad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0