tigers and sharks

Vaknade typ, nyss. Fattar inte varför jag går upp såhär tidigt på lov. Men, gick och la mig vid elva igår med så kanske har något med det att göra.

Spenderade gårdasgskvällen hos Sonja min fina, men eftersom båda var lite  halvkrassliga så låg vi i hennes systers säng och lyssnade på mcflys nya, kollade på biggest loser, böda camping (eller vad det heter) sen kom mamma och hämtade mig vid typ halv nio (haha, latis).

Iallafall, mamma köpte nya linser till mig igår. Underbart! Nu slipper jag alltså vara blind varje gång jag går ut.

Nä, ska göra lite mat nu. Hungrig tjej. :(


Haha, nyvaken och glad tjej med nya linser och en gammal mysig blink182 tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0