8 mile

Vaknade vid sju idag, katten var så gosig och snäll hela natten. Drog mig sakta men säkert upp ur sängen, gjorde en kopp med varm saft och satte mig framför datorn med katten i knät. (Älskar min prins, okej?) Så det var en väldigt lugn morgon för min del kan jag lova. Började göra mig iordning vid kvart i åtta eller något, så kom väl en fem-tio minuter försent till skolan, men vad gör det om hundra år. Det är en värdslig ska, såattsäga.

När jag väl kom till skolan iallafall så var det tydligen film som stod på schemat. 8 mile blev det, och den filmen är så bra! Och Eminem är inte alls snygg eller så, nejnej. (Och det är så sjukt synd att Brittany Murphy dog. Sån jävla bra skådespelerska är hon.) Och så är tydligen min lärare ledig hela denna veckan, vilket betyder att jag slipper tre lektioner denna veckan. Skönt? Helt okej. Så, har alltså slutat nu. Men som jag skrev, så är det lika bra att stanna kvar och plugga lite. Jag kommer aldrig göra det annars ändå, och har inget att göra fram tills typ, fyra-fem då Matte slutar skolan så vi kan dra till gymmet.

Men jag klagar inte! Jag mår bra! Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0