always attract

Ska snart åka iväg och hämta ut pengar och växla lite till danska med pappa. Sen kör han mig till Smålandsstenar och därifrån tåg till Halmstad. Kul med en timmes väntetid i Halmstad. Inte. Iallafall, tänkte bara säga att jag kommer hem runt fyra imorgon igen, och så tänkte jag slänga upp en bild på hur håret blev!

Ja, jag har inte plattat det så det ser helt jävla mongo ut, och har fina färgningsfläckar i pannan på den andra bilden (och en väldigt seriös pose) Men ja! Jag är nöjd, än så länge. Har säkert missat ställen där bak som jag inte sett, så får se om folk börjar nämna sånt. Det vore ju lite jobbigt. Men nej! Nu, HEJ DANMARK. (Och alla söta pojkar där.)


Kommentarer
Postat av: mariana DG

sötnos, de va inte igår! hur är allt med dig?

2010-10-10 @ 22:31:28
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0