åt helvete med himlen

Mår så jäkla dåligt alltså. Har hostat och snorat hela dagen idag verkligen. Så jäkla irriterande! Vägrar vara sjuk imorgon på rookiefestivalen alltså.

Var iallafall i skolan idag, som vanligt. Började med Näthandel. Gjorde inte så mycket, skrev lite om vart ifrån jag och Tobbe skulle beställa det vi skulle sälja och sånt. Fick även administratörtillgång eller vad man ska kalla det på våra datorer. Äntligen!

På lunchen var det musikquiz som lunchunderhållning som Julia och Bäx höll i. Finisar där! Jag kom faktiskt tvåa! Vann en 200grams marabou med polka! Så jäkla gott. Maten i skolan idag var med god! Schnitzel och potatis. Mums! Hängde även med Filip bort till Luckyland Tattoo (Nyöppnad tatueringsstudio mittemot skolan) lite snabbt innan min lektion började. Är så sugen på att tatuera mig med nu! Men kan tänka smärtan alltså.. Min smärtgräns är lika med noll liksom. Tål ingenting. Kommer ni ihåg en kväll jag skulle försöka pierca labret? Svimmade nästan. Tänk då en ryggtatuering.. Outch!

På eftermiddagen hade vi företagsekonomi, gjorde inte så mycket där heller. Gjorde något ekonomiquiz (med aktuella händelser) som jag fick 9/10 rätt på. Kändes lite bra! Men gjorde väl några frågor i Aktieboken sen bara. Våran mentor kom även in och snackade lite om praktiken vi ska iväg på nu i fem veckor efter lovet, och jag fixade även så jag kan börja läsa Engelska B kursen på praktiktiden och får ta det jag inte hinner med nu på sommarlovet. Känns skitbra! För då slipper jag läsa båda kurserna (Engelska B & Engelska C, som jag vill)  parallellt i trean sen. Och jag behöver som sagt lite att göra på tåget när jag ska pendla Göteborg varje dag!

Somnade direkt när jag kom hem efter skolan, så missade spelningen på Klubben. Åh, jag hade ju velat se Thimmie! Menmen, lär komma fler chanser. Vaknade för kanske en halvtimma sen eller nått, men det var skönt med lite sömn! Vägrar vara sjuk imorgon. Vägrar alltså, på riktigt.

Men nu, ingen skola på 6 veckor, så har bara 5 skoldagar kvar detta året!



Tobias, min arbetskamrat på Nätandel-lektionerna!

Msn och Facebook på lektionerna? Vad är det?


Annica under lunchunderhållningen!

Mitt i musikquizet som jag kom 2a på! Haha, handstilen blir inte så bra när
man har endast suttit vid dator i ett och ett halvt år.
Och ja, jag vet att jag inte kan stava "lose" haha!

Min fina vän Martin!

Julia och Bäx (och lite sara där borta) som höll i musikquizet!
Bra gjort tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0