blue eyes don't lie

Sitter (frivilligt) på ettornas lektion och pluggar den jävla företagsekonomin. Alltså, det är så sjukt jobbigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller, helst vill jag ju hem, men känner att det är lika bra att få det här gjort. Det är siffror hit och dit och rapporter som ska räknas ut och allt ska stämma i slutändan (vilket det aldrig gör för mig) men, jag klarar detta! Ni anar inte hur mycket jag kommer fira när företagsekonomi lektionerna är slut lagom till sommarlovet. Shit alltså. Slipper även dessa lektioner i fem veckor när jag är iväg på praktik! Helt okej alltså, men, så farligt är det inte egentligen. Gillar bara att klaga.

Känner mig ändå rätt duktig som snart är färdig med Bokslut 1 (det har typ tagit en och en halvtimme att skriva detta inlägget eftersom min lärare sitter och råglor på mig och antagligen tycker jag skriver snabbare än vad jag borde.) så det är väl bara att köra på! Go, go, go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0