can't read my pokerface

Kom precis hem från Joel! Det var verkligen en rolig kväll med pokerspel, kortspel, popcorn, skratt och fina vänner. Helt okej att spendera en fredagkväll på! Sen att jag inte var så bra på poker är en annan sak, men man kan inte vara bra på allt! Slänger upp lite bilder från kvällen, och min mobilkamera är inte superbra att ta kort med i mörker, men det duger helt klart!



Joel vi var hos! (Notera discobelysningen vi hade!)


Mina fina vänner! Matthias och den (faktiskt normala) Robin! Haha.


Hanna!


Nanna!


Och David var där med!



Men nu blir det nog sängen för min del. Taggar järnet för imorgon. Får träffa min underbara vän Klara igen och så är det maskeradfesten med. Känns bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0