clementiner och besök

Hann nästan städa klart allt, (ingen dammsugning eller så) men plocka undan det mesta och torka bord och liknande, och mitt i allt kom lilla Marcus och hälsade på, som ligger i sängen och gosar med min katt för tillfället. Har ätit clementiner, snorat, lyssnat på musik och pratat skit. Typ. Ska snart ner till sibylla och möta upp Franzi (och Robin?) och gå vidare bort till metropol och hämta ut våra biljetter till rookiefestivalen så jag kan komma in om några timmar igen och se lite på Adept och Parken med mina fina vänner!

Hostan och förkyldningen har blivit lite bättre, men får fortfarande inte hundra. Så det blir lugnas för- och efterfester för min del idag kan jag lova. Men lika bra är väl det. Ska ju upp och jobba imorgon på rookie vid ett ungefär. Kul! Sen får jag se om jag går in på kvällen och kollar på Familjen. Tror nog det blir så.

Nä, nu ner till sibylla!


Häftig bild man kan ta med camen alltså. Seriösa tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0