dum av dig

Sitter i huset i Gislaved. Allt känns så tomt. Det känns inte konstigt eller jobbigt längre, det är bara det att det är så himla tomt. Jag vill inte behöva välja. Jag vill att det ska komma naturligt, men man får väl inte allt man önskar kanske. Men nu har jag accepterat det. Det tog sin tid, men det gick.

Iallafall, hemresan var otroligt seg idag. Var hemma i Gislaved vid fem och då kom min fina vän Jonas och hämta mig så jag kunde följa med han hem och skriva ut konsertbiljetterna till imorgon. Kan knappt fatta att det smäller imorgon, tiden har gått så jäkla fort! Har inte ens haft tid till en klassisk nedräkning. Men, jag klagar inte!

Nä, det är ju speedway pågång och eftersom jag inte förstår pappas lånetv, så får Tobbe snällt vara en livs levande smsmaskin som skickar uppdateringar. Sist jag fick sms så låg Lejonen under, men är rätt säker på att dom tar igen det snart. Dom har ju inte vunnit SMguld två år i rad utan anledning liksom? Nä, nu ska jag ner till ica och köpa någon billig hårfärg så jag kan ta bort den himla fula färgen jag har (färgen räckte inte sist jag färgade, så topparna är lite blond/röd/ljusbruna, och det är inte helt okej.)

Ah, justdet. Bara så alla vet så är vaniljglass, jordgubbar och chokladsås väldigt gott.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0