even the best fall down sometimes

Hade ju asambitiösa planer för dagen med att handla och gymma, men nej, istället somnar man på soffan med katten och sover i typ två-tre timmar. Härligt. Häftig dröm hade jag på det med (har spelat för många slagsmålsspel helt enkelt.) Ica stänger iochförsig klockan nio, men jag måste GÅ dit bort för min cykel står och är ensam borta hos Martin och Viktor... Får nog överleva utan kvällsmat ikväll, för jag orkar verkligen inte. Och Matte får jag inte tag på och jag vill inte gymma själv..

Är inte asglad på min katt just nu, förstår inte hur något sådant sött kan vara från helvetet och peta ner allting från hyllor, bord, väggar och bara vara allmänt hyper och jobbig. Nej, förtjänar faktiskt lite popcorn tycker ju jag då, men nej, popcorn stod ju på min handlingslista! Ibland är inte mitt liv så rockigt alltså.


En gång i tide var jag blond. Jävligt blond. Saknar faktiskt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0