finders keepers

Kom hem från gymmet för typ en timma sen. Hann med det iallafall (OCH att handla. Prestation!) Var ett rätt kort, men ändå intensivt pass. Känns så jäkla bra efteråt, lat som man är i vanliga fall. Men, som sagt. Känns alltid bra att vara lite nyttig. Kändes extra bra när jag körde på att ta med hörlurarna till mobilen så jag kunde svettas lite till Youmeatsix istället för den skitmusiken dom spelar på gymmet.

Har även sovmorgon hela veckan ut (har en lektion om dagen, börjar 12:15) och är dessutom ledig helt på fredag! Känns med rätt bra. Och att få företagsekonomiuppgifterna gjorda i skolan idag, istället för att ha dom släpandes efter mig, det känns rätt fint det med! Ibland känns det som att livet ändå kanske löser sig för mig. Och det är ju bra. Det är bara Matte B kursen som ligger och svider lite.

Nu ska jag göra mig några mackor, en varm kopp saft och lägga mig i soffan och dra på någon bra film eller någa Gilmore Girls avsnitt och bara njuta av livet med min fina katt (som ligger och snarkar lite lätt i mitt knä just nu. Åh, han är så söt så jag bara vill äta upp honom.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0