here comes the night

Har legat och slöglott framför TVn i några timmar nu. Blev aldrig någon McFly DVD, var lite lat och orkade inte plocak fram filmerna som jag gömt undan så inte katten river ner, så det blev typ, allt annat möjligt skit som går på tv. Typ, Biggest Loser Sweden, Svenska New York Fruar, Top Model, ja, ni ser. Sånt som är lätt att fastna framför.

Som sagt så kommer min kära mor och hälsar på mig imorgon och eftersom hon kommer precis när jag har slutat skolan, så tänkte jag städa iordning redan nu. Tänkte iallafall ta disken och hallen och städa/plocka upp i, sen får vi väl se om jag orkar med något mera. Annars tar jag resten på morgonen imorgon. Känner mig så himla duktig ibland. Inte för det är så kul, men dra på lite bra musik så går det nog helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0