I don't wanna miss a single thing you do

Har precis haft Filip på besök. Lite The Cleveland show och pommes blev det allt! Rätt fint att avsluta en söndagkväll på efter en helt okej helg. Men, det är bara att ta tag i sig själv och ladda om för en ny skolvecka (och väldigt ambitiös sådan för min del, med tanke på allt pluggande).

Lyckades förövrigt få igång min andra dator (tack vare ett trådlöst internet, eftersom det mobila vägrar funka på denna. Kul!) Så, har tillgång till massa gamla och söta bilder och liknande häftiga saker. Kul grej, liksom.

Men nej, nu ska jag försöka lugna ner min katt (som blev helt hyper helt plötsligt sådär, konstigt hur kul man kan ha med en toarulle), och sen sova. Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0