i want to make you feel beautiful

Katten smög sig precis ner i mitt knä, och jag får lite McFly låtar skickade till mig på msn. Bartenderskolan på TV. Kollade först på halva GH DVDn med McFly, sen blev det lite Desperate Houswifes och sen lite Cougar Town. Helt okej serier om man säger så.

Ska bara ta emot låtarna jag håller på att få, sen ska jag ta ut linserna som börjar svida lite. (Trötta ögon, got to love it) och sen göra sig redo för sängen och ta en fin tupplur. Hade nästan ställt in mig på sovmorgon imorgon, men så blev det inte! Nejnej, branschkunskap på morgonen och företagsekonomi på eftermiddagen. Det får väl gå. Mamma köpte massa clementiner till mig, så får väl ta med någon till skolan så jag kanske kan klara dagen.

Måste verkligen spara pengar nu. Måste köpa nya kläder alltså. Då menar jag baskläder, typ, linnen, jeans, koftor. Lite smycken är jag sugen på med. (Om jag inte gör som elin i min klass och skapar egna? Unikt är ju alltid roligt!) Och sen ska jag försöka få tag på ett par sånnadära supersnygga kängor som jag har sett pryda några fötter här i Hultsfred. Och sen har jag lite skulder jag måste betala tillbaka till folk, men folk är skyldiga mig pengar med så det jämnar nog någolunda ur sig. Så ja, nu får det inte bli några utgifter innan studiebidraget kommer! Orkar inte hamna minus på kontot igen. Det suger.


Nytagen bild på en trött tjej. Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0