klippt hår, spökhistorier och övernattning

Okej. allt började vid tolv-halv ett av att jag blev impulsig och klippte av håret. Typ, 10-15 centimeter. Helt galet att jag vågade, men jag tror att jag är rätt nöjd! Ska "finslipa" det lite mer, och ta en dusch och sen se hur det blir! Om jag börjar ångra mig tar det ju en evighet att växa ut... Fast mitt hår var så jäkla slitet och tråkigt. Jag tycker det dock ser ut som jag är mycket äldre ut, men de som har sett det säger att det passar mig, så jag får väl helt enkelt tro på dom! Haha, vafan har jag gjort...

Iallafall, när det var klart så kom Julia och Bäx i min klass (som med var vakna av någon random anledning) till mig vid ett kanske, så vi gick ut och vandrade hem till Martin och Viktor som med går i våran klass. Kom dit vid halv två tror jag, så började vi prata om allt, skratta, bli rädda åt spöksaker. Vid tre eller något var jag så rädd, så jag fick sova över där. Martin var så gosig att sova med! Men Bäx och Julia gick hem iallafall... Förstår inte hur dom vågade.

Vid kvart i nio vaknade jag till efter en mycket skum dröm (Involverande tågresor, för mycket packning, det kinesiska språket, gamla vänner och en kramgo människa som verkligen inte är kramgo.) Så det blev en morgonpromenad hem! Men nej, nu ska jag fixa till håret. Städa står på schemat idag!

Ikväll är det rookiefestivalen! Peppa parken och Adept! Wohooo!


Före och efter bilder:





EFTER


(Det här var bara när jag hade klippt av längden. Inte tillfixat alls.
Lägger upp en bättre bild efter jag har duschat och fixat till det lite!)


Kommentarer
Postat av: Marie

Snyggt! Väntar med spänning på att se det tillfixat ;)

2010-10-29 @ 10:48:09
URL: http://karstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0