lets grow old together

Sitter i skolan, har precis hämtat ut mina tågbiljetter till Köpenhamn! Så jävla bra känns det! Nu är det nära, för imorgon smäller det. Peppen är på G kan jag lova.

Hade ensamble på morgonen med några fina människor. Jag och Ozzy sjöng. Vi körde Wherever you will go - The Calling i "normal" form först, sen till slutet blev det en "metal"-version. (Lät mer som gaypunk med ett breakdown) men jäkla roligt var det iallafall! Halsen tog lite stryk när jag stod och skrek, men äh, man lever bara en gång.

Företagsekonomi lektionen börjar om typ 40 minuter, så ska bara ta det lugnt och ladda upp inför den otroligt roliga tågresan mot Gislaved. Och jag får inte ens mammamat när jag kommer hem! Men jag hoppas någon fin själ möter upp mig på stationen. Nä, nu ska jag gå tillbaka till att inte göra någonting alls. Chillmode, så att säga.

Kommer inte få träffa min fina favoritkatt förräns på Lördag. Usch. Finast i världen är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0