maybe we'll find better days

Det blev ingen inspelning på eftermiddagslekionen idag. Spelade bara över låten till datorn nere i studion så får ta det imorgon istället. När jag kom hem från skolan så var det TopModel på (som vanligt) men somnade vid fyra och vaknade vid sju. Blir så jäkla trött när jag är sjuk! Skulle egentligen dragit till gymmet idag, men nä, avstår faktiskt det. Okej, kommer inte få gymma på 6 veckor nu från och med nästa vecka, men vill verkligen inte gymma eller träna alls när jag är sjuk. Skönt att vi inte har idrott på schemat i skolan längre!

Katten ligger och spinner i mitt knä, han är så varm och gosig. Åt precis en snabbt ihopslängd sallad med lite ost. Gott som utav fan, men tog lite chips efteråt med så speciellt nyttig är jag kanske inte.

Imorgon måste jag pallra mig iväg till skolan, hade hellre legat hemma under täcket och försökt bli frisk så jag slipper min jäkla förkyldning. (Great, har varit förkyld i en dag typ och är redan trött på den). Men, jag och Hanna har ju lunchunderhållningen, vilket betyder att jag ska ta med mig både playstation och singstar skivor + mikrofoner till skolan imorgon. Känns ju, bra att bära runt på det. Funderar på att skippa eftermiddagslektionen med företagsekonomin. Fast det lär sluta med att jag sitter där ändå säkert. Hatar att missa skolan.


Febrig och förkyld chey i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0