mr. brightside

Gick upp kvart i sju efter att vaknat av ett sms från Victor, och startar nu dagen med två rostade mackor med ost och en kopp varm saft och lite McFly på det. Kan det bli bättre eller? Nej! Humöret är ovanligt bra idag, det är väl för jag har insett att fan, livet löser sig. Även för mig. Iallafall pengaväg. (Översatt = jag får pengar på måndag nästa vecka, så klarar rookiefestivalen! Score.)

Har en "normal" skolvecka framför mig nu, vilken betyder tidiga mornar utom fredagar. Hm, kanske inte så jobbigt, men mindre skönt än vad det var förra veckan då vi hade typ en lektion om dagen bara. Menmen! Idag väntar iallafall Svenska B, Matte och Instrument/sång. Kan nog bli en helt okej dag. Gymmet senare ikväll med kanske? Tror det!



McFly – The Way You Make Me Feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0