no typical thursday night

Det var inte kattplingan som höll mig vaken inatt. Nej, det var min jäkla hosta! Eller ja, första delen av natten var det pinglan, men Damian gav upp efter någon timme eller så och kom upp i sängen. Sen vaknade jag flera gånger under natten och hostade upp mina inälvor. Sista delen av "natten" var värst. Typ, från fem till halv sju eller nått. Hostade så jag inte kunde andas och var nära på att spy. Hur fräscht? Tror nog jag har hållt vaken hela grannskapet med mitt hostande. Mhm, lovely.

Gick iallafall upp typ tio i sju och gjorde gröt, så gott! Men nu springer katten runt och skriker och fattar inte varför, så ska börja göra mig redo för skolan. Näthandel och företagsekonomi, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0