nothing compares to you

Sitter nere i replokalen i skolan. Mår allmänt skit. Förkyld, hosta och säkert feber med. Känner mig allmänt svag helt enkelt typ. Menmen, bara till att bita ihop! Vilar gör man i graven.

Hade svenska på morgonen, skrev en filmrecension om 8 mile. Gick väl som det gick, men glad är jag ändå. Så länge jag får arbeterna gjorda så är jag nöjd. Typ. Men nu efter maten har vi instrument/sång och jag och mimmi ska spela in Wind of change . Kan bli intressant. Tog två timmar att bestämma sig för den låten, och jag är som sagt jätteförkyld och hes och läraren har sprungit iväg någonstans. Hm. Men somsagt, intressant!

Ikväll får jag lite pengar av pappa och lite av en kompis. Så, lovade betala tillbaka de 260 jag är skyldig Pernilla efter Danmark, och ska se om jag inte kan ge tillbaka 100 lappen sen gymnasiefesten till Lina med. Hatar att ha skulder, men är ändå rätt bra på att betala tillbaka dom i någorlunda god tid tycker jag allt! Men vill så gärna köpa nya kläder. Det var verkligen längesedan jag unnade mig någonting alls (förutom mobilen när jag fyllde år) så det börjar bli dax. Tar nog en liten tur till family house imorgon och se om det finns någonting fint. Är sugen på nya tights eller någon tröja. Jacka och skor får vänta tills senare. Ska be mamma om lite sponsring tror jag.

Men nu ska jag göra annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0